Friday, June 10

Selalu Tak Jadi..

      Aku rasa sangat-sangat cemburu..rasa macam nak kunyah-kunyah benda tersebut bila tengok blog kawan yang sangat cantik.kiut-miut,glemer dan macam2 lagi yang comel,dengan segala blink-blink bagai...saya nak...saya nak jugak..tapi saya tak reti nak buat blink-blink yang macam jatuh dari langit..dodo


So,thanks to my bestfriends,Ayshah Cullen for helping me.............


Beliau telah sukarela telah memberi saya satu link yang sangat menarik dan sangatlah sesuai untuk budak HINGUSAN HIJAU PEKAT

perhatian sila buat innocent satu saat dan cakap tak tahu siapakah budak yang misteri tersebut =_=


bunyi macam blog saya telah siap dimekap



So setelah membaca..dan buat2 faham dengan segala apa yang dibaca..aku try lah nak mengaplikasikan dekat blog aku tapi.............................



Dengan hanya cuba sahaja...kerana dalam satu jam kemudian aku masih mencuba tapi tak berjaya langsung..
Tiada kesudahan dan kesudahannya tiada satu pun yang berhasil...sobsob..




Lepas tu,aku rasa penat,rasa tido lagi best.Sekian,

No comments: