Friday, June 10

cerita bila anak manja umi dan ayah pergi bank SENDIRI dan SEORANG

Cerita hari ni..aku nak buat cash deposit..dan kali  buat pertama kali buat menatang alah tu sendiri..without ayah,umi even wawa  besides me!!coz wawa kawan aku yang selalu teman pergi bank..she know everythings lah..and of course i'm so dumb and so ketinggalan..lol..

Then

Dengan buat muka macam tahu aku pergi lah dekat mesin dan BUAT..haha...boleh nak dikatakan berjaya tapi disebabkan masalah duit...masalah aku adalah suka buat duit komot-komot..baru lah bila sesiapa buka dompet aku terus hilang selera bila tengok duit..haha...i like


Then bila tak berjaya buat kat cash deposit machine,disebabkan itu hari adalah hari Jumaat yang indah dan bank buka  so aku pergi lah kat masuk dalam bank dan tawaf satu bank semata nak cari tempat ambil no...manalah kau?asal lah tak je letak betul2 kat depan pintu,senag..bukak pintu amik no..sobsob..


Berjaya sebab telah ditolong oleh staff yang telah tolong juga mengcoverkan muka aku yang rasa cam nak menyorok dalam tong sampah...padahnya asyik bergantung dekat keluarga..


Lepas sudah habis, dan dengan segera aku keluar..sekian,


ps : Tahun ni adalah tahun aku 19 tahun, jadi telah berazam untuk jadi seorang yang sangat berdikari..
and of course tak asyik melekat dengan ayah n umi..sobsob..i love u ayah and umi...cepat lah balik ...

No comments: