Friday, June 10

perasaan pertama kali yang betul punya

                                                                        Assalamualaikum

Pukul 11.40 pagi adalah masa dalam sejarah aku.Kenapa? sebab ini adalah kali pertama aku nak taip sesuatu dan mahu meng 'post' kan dalam sesawang aku sendiri...yuhuuu!!!!Tahniah untuk saya..

Sebenarnya,aku bukan baru kenal blog..da lama lah juga..kalau ikut masa yang aku ikut rasanya dah boleh post satu novel..tapi sekarang baru ada keberanian..sebab dulu bagi aku lah memang blog kita punya,kita boleh buat ikut suka nak bagi perisa apa lantak pi lah..tulis jeh la kau..sebab kau yang punya..

Tapi.....

Bila fikir balik...dari tangan dah kat keyboard(nak sign up blog le..) tak jadi sebab aku paling takut kalau aku tulis kasar2,benda tak sopan dan orang yang tiba2 nak baca...haa???

walaupun hakikatnya memang tak de orang nak baca la kan..maklum lah hingusan hijau pekat punya..tp mana lah tahu tiba2 orang tu terbuka k..kawan2 aku ke,keluarga aku ke..mana tahu...ye lah..aku bukan jiwa lemah lembut bak perempuan melayu terakhir..ayat aku bukan semua baik..aku takut orang akan salah anggap ..macam tu lah..paham kan..?kan2?kalau tak faham buat-buat faham aje lah..haha

ha..tapi tu cerita lama.....

Sekarang aku baru,aku akan menulis dan aku akan anggap blog aku umpama diari baru aku..segalanya aku...cerita aku...so the end..masa tamat pukul 12...sekian,



ps : Harap aku dapat menulis perkara yang baik untuk kebaikan aku dan yang lain..amin..

No comments: