Monday, June 13

Ruang yang Terisi.............................


                                                   Assalamualaikum


Disebabkan aku dilanda kebosanan yang melampau di rumah..ukukuk..


Aku tak ada apa yang nak dibuat lagi melainkan makan,tido ,termenung dan berak..=____=......ini saja kerja aku



Jadi, tiba-tiba aku dapat ilham mahu mengulang balik tabiat lama aku iaitu membaca blog kawan-kawan aku dan blog yang aku rasa nak buka dan baca...kerana ianya satu perkara yang sangat menyihatkan hati aku....


Ok 


 Tahu tak, kalau dulu sebelum aku ada blog sendiri aku suka juga baca blog orang tak kira siapa pun sebab aku suka baca dan aku akan dapat  tips yang sangat banyak tak kiralah fesyen ke kecantikan ke sukan ke cara nak dapat pakwe ke...opss...uhuk


Muahaha



  Tapi,kalau dulu yang tak berapa baiknya ialah kalau aku baca blog orang ialah aku akan baca sampai habis...tak kiralah dah pukul berapa aku buka..kadang-kadang sampai aku tak tidur malam sebab waktu tu aku tak dapat nak membendung perangai gila aku lagi..korang boleh bayangkan tak kalau owner blog yang aku baca itu dah mula b’blogging dari tahun 2009...aku akan baca entry dari tahun owner itu mula berblogging sampailah yang paling latest dia update...gila!!



   Lagi tak boleh blah kalau aku buka blog kalau esoknya ada final paper yang membunuh...huhu...malam aku macam tak peduli macam lah kau dah khatam buku Mechanic tu empatpulohpat kali..lepas tu besok siangnya satu jam sebelum masuk dewan peperiksaan  berpeloh-peloh muka,ketaq2 lutut  nak buka buku dan cepat-cepat hafal fakta...mata tak yah cerita eyebag gila




 Dan dalam banyak-banyak lah blog, aku paling suka yang owner punya yang bernama Fatin Liyana atau yang glemer sebagai FL..ala aku rasa soheh kenal la korang...kan kan..siapa lah yang tak kenal kan kan...dah macam retiss dah FL..cantik,berbakat,pandai pulak..len kali aku nak cerita lah kenapa aku suka sangat dengan FL ne..*sebenarnya dah tak tahu nak tulis apa..Lol




So,



                                              ............................................ 

                                              ............................................





                                    Poyo-poyo muka tension lah sangat..sebenarnya tengah tido nampak je macam tengah menulis...haha




FL adalah yang aku maksudkan owner blog yang aku baca tak ingat nak  tidur malam ue..huahua..


Sekian,

No comments: