Wednesday, June 29

kawan


Assalamualaikum   

                                                                                                                                    

Aku baru bangun tidur..hehe..sungguh tak molek anak dara ni..lepas maghrib tidur bangun balik pukul sepuluh..btw ada benda yang aku nak buat malam ni..suprise!

Lepas solat Isyak aku saja-saja online pesbuk..aku memang suka sebut macam tu..haha..lol >o<,
rindu gila..dan aku stalker orang lah..itu lah fungsi pesbuk yang aku suka sebenarnya..sampai dekat seorang kawan lama aku dekat sekolah menengah teknik..tengok gambar dia sudah bertudung dan menyatakan hasrat untuk bertudung dah sejuk dah hati aku..chewahh...

Dia ni aku kenal jenis yang orang kata tak menyombong,baik dengan semua orang walaupun ada segelintir  dekat sekolah dulu macam anti semacam dekat dia,asyik kutuk-kutuk dia,emm...mungkin sebab dia ni nampak liar semacam je..nama pun selalu naik dekat perhimpunan..emm..yang tu aku tak tahulah,mungkin sebab suasana dan persekitaran dia macam tu,siapa tahu? aku pun jumpa dan borak-borak pun dekat sekolah je sebab jumpa dekat sekolah je,aku kan budak bajet ostel...ahaks

Walaupun dia macam tu,tapi seriously aku selesa berkawan dengan dia..ada jugak aku berharap dia akan berubah satu hari nanti,sikit pun tak apa..slow2 je..dan alhamdulillah doa diperkenankan tuhan..harap apa yang aku tengok tadi satu realiti..so,miss anisah continue ur effort k..abaikan apa kata buruk yang orang lemparkan.. i always love u..


cantik kan gambar ni,ambil dekat pak cik google





Sekian,

No comments: