Tuesday, June 28

balas dendam lah

Assalamualaikum



Walaupun baru aje sampai rumah ,aku gagahkan juga diri menulis dekat blog supaya aku tak lupa apa yang nak diupdate nanti....Sebab aku ni pelupa..lol

=_______=


Jadi hari ni aku berjaya booking sista aku ,miss Domokk sehari suntuk jugaklah balas dendam lama tak jumpa punya fasal....dah lama jugak lah plan nak keluar dan gossip sama-sama tapi kekangan masa asyik tak menjadi..kekangan masa lah sangat..kan kan

Kitorang plan nak pergi Sg.Buloh dulu by train..sebab aku kata da lama tak-beli-tiket-dekat-pak cik kaunter ktm klang dan dah-lama-tak-himpit-himpit-dalam-komuter..tapi alhamdulillah hari ni dilapangkan rezeki banyak gila tempat duduk sampai nak letak satu satu bontot tiga kerusi boleh sangat lah..haha

Sampai ktm sg.buloh cadang nak naik teksi,tapi tanya je dekat drebar teksi tu,dengan buat muka taik dia kata Sekolah Teknik Sg.Buloh sepoloh hinggit...wakk luu..mahal gila padahal dekat je kot,kalau rasa rajin boleh je wa jalan kaki..

Cekik Darah

Lepas tu aku dengan cik domokk lepak-lepak goyang kaki cari ilham camana nak jimat duit... sampai lah sampai seru aku nak call bull..memang nasib kitorang sangat baik,bull pun memang dekat sg.buloh jadi dia singgah dekat ktm dan amik kitorang terus pergi sekolah jumpa Pejol,Fiqri dan Fikri


Gud bye evil drebar teksi


Jadi sekarang aku memperkenalkan geng aku hari ni,semua gambar ni adalah gambar copy semata



Pilot 1 : bull
Fikri Jainudin


Pilot 2:Pejol 


Budak comel 1:Domokk



Budak comel 2:alien


huhuhu


So ni antara panorama sekolah..panoramalah sangat


Nak jugak..............





 Penat lepas amik sijil je


Domokk lagi



Waktu ni nak pergi jumpa cikgu kelas dulu...Penat mencari tau


 Dekat tangga bilik guru


 bajet kiut


 Muka depan bilik guru yang dicintai



Next


Lepas habis jumpa cikgu,empat sekawan mula buat plan nak bagi perut makan apa....dah bagi keroncong zapin dah perut aku..bull ajak pergi time square...




Nie pilot tengah memandu


 Tukang baca signboard


Kami budak comel yang bajet kiut hanya duduk belakang goyang kaki sambil melalak je



 Lagii....



Sepakat membawa berkat kitorang pergi Ts..kat sana melantak kemain kau..tak lah...Aku makan mihun sup je laa sebab hari ni gusi aku bengkak tak leh nak mam benda keras-keras..hihihi..



Nie makanan aku..homemade pun sama sedap je



Nie pulak Domok punya kueyteaw..punya round satu kedai pilih ni jugak



Pejol punya tak tahu lah natang apa namanya..tak sempat nak snap gambar dia dah sua kat mulut..cishh


Alamak gambar bull tak de sebab kitorang baru datang dekat meja dia dah habis melantak..hihi

 Lepas melantak pejol ajak pergi paviliion..pergh..penat manapak wa cakap sama lu...dari Ts ke Pavillion..adoii..penat gak lak mengekor si Pejol tu usha baju tapi last-last bukan beli satu hapa pun..alasan tak de saiz la,tak lawa la,dushh...maigrain2


Sambil-sambil ..................


Mamarazzi mainkan peranan



Punya goyang gambar sebab waktu ni aku tersadung sesuatu..nak tergolek jugak lah..malu sehh



alolo..sweetnye dak dua ekor neh


Nie pulak muka aku waktu jam pukul lima..tak tahu kenapa sakit gila mata aku,dah berair merah-merah..sakit betul..padahal baru je pakai lenses ni..3 bulan pulak tu leh pakai..dah tiga bulan mesti mahal kan kan



Sebelum balik Domokk bagi something kat aku..hadiah harijadi aku yang dah melampau2 lama dia..tp so sweet domokk ni sebab dia bg macam frame yang ada kata2 dengan baju..baju atul bagi kecil sikit..untuk motivasikan aku kuruskan badan kot..haha



Baju 



 Frame



 Domokk


Dekat frame tu ada tulis

Its nice feeling
when you know
that someone likes you
someone thinks about you
someone needs you
but it feels much better
when you know that
someone never ever 
forgets
your birthday


Touching perasaan makk...huhu..mekasih banyak2 domokk dan korang..dah lama tak jumpa korang aku rasa gumbira sangat-sangat hari ni walaupun sakit mata sakit kaki..huhu..harap-harap boleh jumpa lagi korang nanti.. u made my day  today..love u all sangat2

Sekian,

No comments: