Friday, June 17

loooserrrr

Assalamualaikum


okeh..


  Siang aku berjaya dengan seberjayanya dengan kawalan jadual diet aku..lunch tak amek nasi hanya mihun sup + sayur..petang pulak amek mixed fruits..kiwi,epal, dan kismis sikit..aku minum air masak satu botol besau kau.. aku skipping 200 kali aku cakap kat kau...tahu tahu


Tapi.............


 Malam pulak..aku keluar dari bilik semata nak minum air..lintas je kat dapur nampak kek coklat plus kopok ikan..pas dalam sesaat *tanpa nak berfikir  dah ada dalam mulut aku..dan dah sampai kat tekak dah,sekejap macam minum jus oren...arghhh!!!!



Hancur-hancur



BETAPA AKU NI LOSERRRR...!!!


Nampak esok kena mula balik lah gamaknya..kena kasik itu warning dekat keluarga jangan goda itu makanan  sama aku...


Dengan hati yang amat panass


Sekian,

No comments: