Saturday, June 18

Sakit Hati Jugak lah

`



                                                       Assalamualaikum


Ini cerita boleh bagi aku sedih guling-guling..jadi macam ni ceritanya


Petang tadi  aku ,kakak ,ayah dengan umi lepak sama-sama lepas tu aku buka lah cerita pasal umi aku yang sibuk mengalahkan yb..pastue umi aku konpelin jugak disebabkan kesibukan beliau tak dapat selalu online,check email camtu lah katanya kan seronok kalau ada handpon macam blackberry ke.tak payah susah-susah buka laptop..pastu tiba-tiba ayah aku semangat je cakap,

ayah : okeh esok ayah kasi duit dekat kamu belikan umi handfon baru,blackberry ke..
aku : okkkkkkk  ="(




Pergh...macam tu pun boleh jugak..untunglah mak aku...baru bersuara sikit dah dapat..aku yang dah bersuara empatpulohpat kali tak dapat-dapat juga handpon baru..malas nak tunggu,beli sendiri lagi baik lah...cis


Entah zaman bila lah mimpi aku jadi realiti..sob






Kalau aku jadi umi goda-goda sikit mintak bmw..hahaha*devil laugh



Sekian,

No comments: