Friday, June 17

pergilahh

                                                          Assalamualalaikum

Dah lama ku duduk depan lappy..buat benda sama ..online, tengok cerita korea kat maadu, goosip, baca blog kak yuyu dan abg ben, stalker orang..oppss..

Aku menulis diari aku ni pun lepas aku stalker seorang mamat yang memang aku suka sejak dulu,sejak aku highschool lagi..walaupun aku suka dia dan dia tahu aku suka dia tapi dia still layan aku macam adik dia....itu yang buat aku respek gila dekat DIA walaupun aku telah direjek..woo..='(  rijek tuu..

   



Memang lah aku kena rejek sebab mamat ne punyalah ada semangat setia yang tinggi..dekat siapa?awek dialah..takkan mak dia kot.sebab tu aku respek gila dekat dia dan membuatkan aku selalu doakan dia selalu dapat yang terbaik..   abang hf*** terharu tak?huhu

So,buat abang hf****,adik doakan yang terbaik,nak kahwin tu jangan lupa hantar kad kahwin kat sini.

*walau telah dirijek aku masih kool


Sekian,

No comments: