Sunday, June 26

kesayangan aku,selamat hari lahir

 


                 assalamualaikum



Okeh..ini ditujukan kepada kawan baik sehidup saya ,cik nazathul nazwa saharuddin..

Nama panggilan sebagai  cik chipmoree, cik musyukk , cik domokk dan banyak lagi lah..tapi aku je panggil dia cik domokk sebab kalau cik domokk gelak sangat-sangat lah cumil macam baby gemuk gila yang sedang ketawa terbahak-bahak sebab kena digeletek..


okeh


  Lepas jarum panjang lepas dekat angka 12 adalah hari yang sangat2 bermakna  untuk cik domokk sebab cik domokk bakal menjadi tua..haha..tua dan sama umur dengan aku dah...



  Ish...tiba-tiba teringat zaman dulu-dulu,zaman sekolah zaman jahiliyah,zaman tak matang..aku dengan cik domokk sama - sama ponteng kelas malam lepas tu menyorok bawah meja sebab kain meja tu panjang sangat.

  Aku suka sangat sakat cik domokk sebab cik domokk suka latah kan, kalau cik domokk yang selalu sangat nak tidur dalam kelas aku lah orang yang kena urut cik domokk lepas tu aku pula yang mengantuk,akhirnya kita sama- sama tidur..kan kan..

Ingat tak kita  selalu suruh amal dan ayol lindung kita dari cik salmah,cikgu sejarah sebab garang sangat,pastu kalau kita buat presentation dekat depan kita sama-sama kena cubit sebab tak boleh jawab soalan,sama-sama ada parut lebam sakit tak payah cakap lah..


Ingat tak kita gaduh tak tahu sebab apa,tapi kejap je dah baik..sebab tu lah aku sayang sangatt dekat cik domokk..sebab cik domokk selalu buat aku ketawa dan sangat-sangat menghargai kawan baik..semua sebab cik domokk..


cik domokk tau tak lepas je spm,aku sedih sangat nak tinggal sekolah sebab tak boleh jumpa hari-hari dengan cik domokk,aku harap sangat nak sambung belajar kat u dengan cik domokk ambil kos sama kelas sama lepas tu selalu pergi kuliah sama-sama,makan biskut sama-sama..semua sama-sama..sedih

Alamak kenapa lah aku buat cerita sedih ni...sob sob...habis satu kotak tisu tulis entry ne.


ok habis dengan cerita sedih.


Jadi cik domokk selamat hari jadi,semoga panjang umur murah rezeki, dapat pergi mana cik domokk nak pergi, selalu gembira-gembira,selalu dapat pointer tinggi-tinggi,dapat kahwin dengan lelaki yang dicintai ,ahaks
 





 cik domokk suka sangat jelir lidah tak tahu kenapa







yang baju biru tu amal dengan ayol..hensem kan kan..kalau berkenan sila msg saya ye..hikhik




okeh..saya tahu yang awak fikir...yup cik domokk sweet sangat kan..plus cik domokk ni friendly sangat-sangat ..tak rugi berkawan dengan cik domokk...

Cik domokk sila terharu sebab aku bersengkang mata,perah kepala otak udang aku nak cipta hadiah befday cik domokk


Cik domokk i really love u..muah2..I am so thankful have a friends like you...thanks for a being good friend to me..omaigod I really feel like want to cry


*Oh The top was one of my favourite picture,domokk



No comments: