Wednesday, June 15

kelawar malam

                                                       Assalamualaikum


Sekarang aku duduk depan lappy sebab aku tak boleh tido..aku dah biasa jadi kelawar malam...malam bangon siang pulak membuta..haha


Sebabkan kebosanan yang melampau lah kan..nak kacau amat tido memang tak boleh lah kan..ada jugak yg makan kaki...sebenarnya aku dengan amat baru habis lipat bungkus kad kahwin..bungkus?ah entah betul tatabahasa aku..hadoh....aku tengok punyalah amat nyeyak tido macam lah dia yang buat semua..penat katanya..tapi aku rasa dia buat tak sampai sepuluh kad je kot..



     so,ini dia kad separa ori..

                                          

    ini backup punya kad yang melampau banyak dia



    tengok jumlah dia boleh hentak kepala kat dinding woo




    memperkenalkan assistant aku...tak lain tak bukan,mr.amat..!! sila bagi tepukan gemuruh kepada         beliau=_________=

                                                               

   khusyuk kemain



Jadi,dalam masa 2 jam aku berjaya siapkan dalam 300 kad...huhuhu...*bangga..
patutnya aku rasa boleh buat banyak lagi tapi biasalah tengok abg robert pattinson depan mata aku,siap main kenyit2 lagi tau...okeh tipu je.




Hasil dia...................................................................................................

tada............................

.....................................................................








Gila banyak woo..baki dia sambung esok-esok..huhu



So,lepas ni memang banyak lah kerja aku kena buat...sebagai wedding planner tak berbayor dan tak diiktiraf...sob..tapi seronok ah...macam aku yang nak kahwin sebab banyak jugak aku yang pilih,dari hiasan bilik,ruang depan,bunga dan banyak lagi..cuma baju pengantin dengan cincin jeh aku tak pilih...kalau itu aku jugak yang buat memang  sah akulah yang kahwin..den tak de calon lagi..haha..promote diri pulak


Oleh sebab keluarga aku dah lama sangat tak menerima orang baru jadi aku boleh la bayangkan suasana dia meriah macamana..meriah semacam atau dua macam...tunggu je lah sebulan lagi..hoho

Okeh dah mengantuk...

Sekian,

No comments: