Wednesday, June 22

cerita blog aku yang dah bersawang-sawang

                                           

                                                               assalamualaikum

    Eh kenapa tiba-tiba aku ada dekat sini? kenapa aku baru teringat dekat blog aku ni?kenapaa???kau tahu tak,kesian dia kau tinggal dia camtu je..bersawang-sawang dah kat atas nuh...faham tak

Semenjak-dua-menjak ni perasaan aku berterabur sikit..tak tahu kenapa dan mengapa..aku asyik duduk dalam bilik..bila lapar keluar curik makanan lepas tu masuk dalam bilik balik...malam-malam jadi kelawar malam..entah..nak kata sunyi tidak lah kot...Tak pe lah janji sekarang dah okey


Jadi,main point dekat sini aku nak cerita pasal blog aku

huhu..tolak-tambah-bahagi-darab macam sudah nak masuk tiga minggu lah aku sebagai owner blog ni..chewahh..dan macam tak percaya aku ada sebelas orang follower kau..haha..alamak setakat sebelas pun mahu kecoh ka derr..len lah 1+++ ke.... tak de lah bagi aku terima kasih lah sebab tak sangka ada jugak yang baca dan ikut blog bacin ne..bagi aku blog tak de hapeh2....dah lah pemalas punya nak update blog..apasal weh..

Tapi sebenarnya best jugak ada blog..macam2 kelebihan selain dari kena keluarkan idea untuk update entry iaitu macam boleh dapat macam-macam tips yang masyuk tak kira lah pasal kecantikan ke fashion ke dan macam-macam lah..yang paling aku suka blog yang ada macam2 tips pasal fashion untuk perempuan yang bertudung macam aku..ohsem dan aku akan selalu buka lah..

Lagi,melalui blog aku dapat kawan baru...err..alasan lama ke?bagi aku tak lah..betul hape..percaya tidak melalui blog aku dapat sorang kawan baik tau...kitorang sangat baik dan boleh bercerita macam-macam walaupun melalui maya je..

Tapi alasan paling tepat lah bagi aku,aku dapat mencoret macam2 dalam blog aku..macam-macam apa?contoh pasal apa yang aku buat,apa yang aku lalui,apa yang aku pakai,apa yang aku makan,apa yang aku kacau..tak payah susah-payah sangat lah kan..sini okey hapa boleh letak gambar,video bagai...eh alasan  ni macam kena letak dekat atas lah...ahh lantak lah malas nak copy paste dah..

Jadi aku sayang diari aku..huaha


                   
*teringin nak masuk contest yang dibuat oleh blogger2 lain tapi macam tak reti je..=_______=


Sekian,

No comments: